У першому класі діти сприймають будь-який навчальний матеріал ще із здивуванням. Вони роблять разом із вчителем (не за вчителем) те, що їм пропонують, так само, зовсім природньо, занурюються в іноземну мову.
Вони не мають ще такої сильної мотивації, щоб самостійно та індивідуально опановувати мову. Вони схильні до музично-ритмічних вправ, які виконуються хором. Невеличкі за обсягом вірші, римовки, тематичні пісні, пісні з рухами стають основним матеріалом для основної частини уроку, яка триває у першому класі найдовше.
Зважаючи на те, що діти цього віку із задоволенням повторюють безліч разів те, що приносить їм радість, тому я добираю різноманітні вправи, чергуючи і варіюючи їх таким чином, що це веде до заучування текстів напам’ять і дозволяє перейти до індивідуального мовлення. Різні види практичної діяльності на уроці – виконання простих інструкцій, показ і назва об’ єктів, прості ситуативні вправи – складають другу частину уроку і слугують активізації набутої лексики. Наприкінці уроку я організовую роботу з підручниками, розвиваючи навички письма та читання.