З 11 по 18 травня пройде традиційне «занурення» для учнів 7, 8 та 10 класів.
«Занурення» ― це виїзний навчальний практикум, спрямований на практичне застосування знань та умінь. Це інтенсивне навчання (майстер-класи, практичні заняття, розвивальні ігри, вирішення логічних задач) у поєднанні з активним відпочинком (футбол, стрільба із лука, піші прогулянки у Національному карпатському заповіднику, квести, танці, посиденьки біля ватри).
Цьогорічне «занурення» поєднує такі предмети: історія, географія, біологія, фізика.
Програма практикуму передбачає:
У форматі гри дитина навчається взаємодіяти з іншими учасниками, і прийняті ними рішення моделюють реальність. Тому «Занурення» ― це також й інтенсивний психологічний тренінг. Діти розвивають свою творчість, самостійність, навички командної роботи та ефективного спілкування, на практиці засвоюють методи проектної роботи, відкривають для себе закони ефективності та взаємодії.
Команди шукають шляхи вирішення складних задач, навчаються самостійно приймати рішення, експериментувати, робити помилки, аналізувати та вчитися на них.
Різновікові команди формуються з урахуванням психотипів дітей і дорослих.
Місце проведення: мальовничий, екологічно чистий куточок Закарпаття ― с. Татарів (8 км від курорту Буковель), на базі дитячого табору «Дитяча республіка Deluxe» (http://www.deluxe-kids.com.ua).
Вартість участі у «зануренні» ― 1500 грн (включено проживання, 3-разове харчування, екскурсія). Внести оплату необхідно до 28.04. готівкою. Проїзд Київ ― Івано-Франківськ ― Київ оплачує Школа.
За більш детальною інформацією та з питань оплати звертайтеся за телефонами:
(096) 633-55-27 ― Ольга Вікторівна,
(093) 614-64-61 ― Тетяна Миколаївна,
(066) 724-00-58 ― Віктор Авенірович.
Шановні батьки! Якщо ви хочете дізнатися більше про програму «занурення», особливості його проведення, умови проживання тощо, запрошуємо вас на зустріч 15.04. о 17.00.
Приблизний графік на день:
7:00-8:00 ― підйом, ранкова зарядка, водні процедури
8:00-9.00 ― сніданок
9:00-13:00 ― заняття згідно з програмою
13:00-14:00 ― обід, відпочинок
14:00-17:30 ― заняття згідно з програмою
17:30-18:00 ― підведення підсумків дня
18:00-19:00 ― вечеря
19:00-20:00 ― підготовка до вечірніх тематичних розваг
20:00-21.30 ― вечірня розважальна програма
21:30-22.00 ― підготовка до сну
22:00 ― відбій
11 травня (НД): збір учасників, вечірній виїзд потягом із Києва.
12 травня (ПН), 1 день: Початок гри
Людина – це, насамперед, продукт епохи, суспільства, культури. Кожна історико-культурна епоха наділяє людину особливими, неповторними рисами, притаманними лише цьому часу. Тому, “якщо хочеш зрозуміти індивіда, то оцінюй його соціальний стан”, спосіб життя. Протягом 5 днів у нас буде можливість мандрувати у часі і просторі, відчувати “смак” кожної епохи, переживати різні історичні події…
Античність
Важко уявити, якою б була сучасна західна цивілізація, якби біля її витоків не стояв величний світ Античності. Історія Античного світу охоплює тринадцять століть – з VIII ст. до н.е. до V ст. н. е. За цей час було створено одну із найбільш високорозвинених цивілізацій давнини, що прославила себе величезною кількістю відкриттів у галузі державотворення, юриспруденції, військової справи, науки, мистецтва, літератури. Протягом багатьох століть праці античних учених залишалися найавторитетнішим джерелом знань. На основі античних уявлень про те, що “людина є мірилом усіх речей”, сформувався гуманізм, який став ключовим поняттям європейської культури.
13 травня (ВТ), 2 день: Середньовіччя
Європейське середньовіччя протягом довгого часу вважалося епохою дикунства, невігластва і технічного застою. Між тим, саме цій епосі людство завдячує таким досягненням, як винахід книгодрукування, механічного годинника, масовому впровадженню у виробництво водяних млинів, розробці технологій дальнього мореплавання, без чого були б неможливі ні географічні відкриття XVI ст., ні наукова революція XVII ст., ні промислова революція XVIII ст.
Це були часи, коли укріплений замок, що знаменував владу, ставав притулком… Коли паломники і хрестоносці рушили на Схід… Коли в Європі будувалися монастирі і собори… Коли за міськими стінами вирували ярмарки та лютувала чума… Коли Венеція, що виникла з хвиль, створила на торгівлі цілу морську імперію…
14 травня (СР), 3 день: епоха Великих географічних відкриттів
Епохою Великих географічних відкриттів прийнято називати період з кінця XV до половини XVII ст. Приблизно за півтора століття докорінно змінилося уявлення людей про Землю. Істинні знання, засновані на достеменних фактах, прийшли на зміну релігійним вимислам, насаджуваних церквою. Відкриття стали можливими завдяки досягненням європейської науки і техніки. До XV ст. було створено досить надійні для океанського плавання вітрильні судна (каравели), удосконалено компас і морські карти, набуто досвід, необхідний для дальнього мореплавства. Великі географічні відкриття мали всесвітньо-історичне значення. Було встановлено обриси населених материків, досліджено більшу частину земної поверхні, одержано уявлення про форму Землі як про велику кулю і про її розміри. Великі географічні відкриття дали поштовх до розвитку не лише географії, але й багатьох інших галузей природознавства, надавши нові матеріали для ботаніки, зоології, етнографії.
15 травня (ЧТ), 4 день: епоха Відродження
Епоха Відродження, або Ренесанс, як часто називають французькою цей період, була надзвичайно важливим новим етапом в історії світової культури. Це був найбільший прогресивний переворот серед усіх пережитих до того часу людством. Відродження – епоха нечуваних контрастів між багатством палаців та убогістю околиць, між освіченістю та витонченістю небагатьох та безграмотністю мас. В епоху Відродження готувалося підґрунтя для виникнення національних держав у Західній Європі, які до того часу практично усі були державами лише у географічному розумінні, будучи роздробленими на окремі частини. Ренесанс – період формування націй, світської, гуманістичної культури. Культури, що стверджувала цінність земного життя, цінність людської особистості. Культури, вільної від впливу церкви.
16 травня (ПТ), 5 день: Новий час
Епоха Нового часу – епоха культу розуму. Це період в історії світової цивілізації, коли все суспільство мовби сколихнулося від тривалого сну і побачило світ новими очима (як і себе у ньому). Почався новий період європейської історії, підготовлений повільними соціальними і духовними зрушеннями попередніх епох. Нову епоху наука визначила як “новий час” тому, що вона дійсно була новою в порівнянні з усіма попередніми періодами. Тривалий розвиток Ренесансу, що завершився у Новий час, призвів до кардинального перевороту усієї системи європейської культури, мислення, розуміння людиною свого місця в природі та історії. Загальною тенденцією для розвитку більшості європейських країн стало становлення національних держав навколо єдиного центру, зміна форм верховної влади, посилення, розквіт та криза абсолютних монархій; на другому етапі Нового часу – становлення парламентської демократії у найбільш розвинених країнах. У Новий час склалася загальноєвропейська, а пізніше й світова система міжнародних відносин.
17 травня (СБ): оглядова екскурсія Івано-Франківськом; від’їзд до Києва.
18 травня (НД): ранкове прибуття до Києва.