Орієнтовна дата проведення екзамену |
29.11.2013 |
Клас, в якому проводиться екзамен |
8 |
Кількість учнів у класі |
24 |
Навчальні предмети, з яких проводиться екзамен |
Біологія |
Викладачі: Ведмідь І.О., Стецина Ю.І. |
Географія України |
Викладачі: Чакалова Ш.А., Продан С.В. |
Інформаційні технології |
Викладачі: Греков О.А., Борщ Ю.Б. |
Галузь знань / Тема, у якій «перетинаються» навчальні предмети |
Створення електронних інформаційних ресурсів |
1 етап. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ |
Назва / тема ДЗ |
Електронний інформаційний ресурс (веб-сайт) природного заповідника України |
Форма подання ДЗ на екзамені |
Презентація веб-сайту, присвяченого одному з природних або біосферних заповідників України |
Короткий опис ДЗ |
Ви є розробником веб-сайту, присвяченого одному з природних або біосферних заповідників України. Ви проводите презентацію Вашої розробки замовнику – представникам (керівництву) заповідника.
Якщо команда розробників складається з 2-х чоловік, кожен з розробників презентує свій сайт окремій комісії. |
Варіативна частина ДЗ |
Перелік Державних природних заповідників України
Біосферні заповідники України
- Карпатський — Сетенко Дмитро, Шакін Ілля
- Чорноморський — Дядченко Олександр, Сиротюк Вячеслав
Природні заповідники України
- Горгани — Скіценко Валерія, Фурцев Єгор
- Дніпровсько-Орільський — Доллежаль Артем, Кислинський Борис
- Єланецький степ — Волкова Поліна, Петухова Діана
- Канівський — Бернацький Ілля, Ладановський Петро
- Медобори — Соколов Максим, Солодовнік Олександр
- Мис Мартьян — Солодкий Андрій, Телятников Євген
- Рівненський — Гавриленко Катерина, Хамідулліна Валерія
- Розточчя — Попова Анна, Сетенко Олександр
- Український степовий (Михайлівська цілина) — Жукова Олександра, Мусальов Артем
- Ялтинський гірсько-лісовий — Ковальов Демьян, Уколов Костянтин
|
Обов’язкові складові ДЗ |
- Сайт створюється за допомогою табличної верстки або з використанням фреймів (приклади сторінок 8-класників дивіться тут: https://www.athens.kiev.ua/pages/index09.htm);
- HTML-код сторінок сайту створюється у простому текстовому редакторі («Блокноті» або іншій подібній програмі), без використання спеціальних засобів розробки (на кшталт програм FrontPage, GoLive, Dreamweaver та інш.);
- зображення (фотографії та схеми) готуються у будь-якому графічному редакторі (включаючи Adobe Photoshop);
- у верхній частині сторінки (або у верхньому фреймі) вказується назва сайту (назва заповідника);
- нижче, під заголовком або — за бажанням — у лівій частині сторінки (в лівому фреймі) розміщується меню сайту;
- кількість пунктів меню і відповідних їм сторінок сайту — 10. (Список сторінок та їх приблизний зміст дивіться нижче). Пункт «Загальна інформація» відповідає стартовій сторінці сайту (index.html);
- всі матеріали, знайдені на просторах інтернет, супроводжуються гіперпосиланнями на першоджерело; при цитатах з друкованих джерел в дужках вказується автор і назва цитованого твору;
- сайт створюється та презентується українською мовою.
СТРУКТУРА І ЗМІСТ САЙТУ
1. Загальна інформація
- географічне положення і карта
- площа
- дата і мета заснування, скорочена історія
2. Фізико-географічна характеристика
- клімат
- рельєф і ландшафт
- природна зона
3. Біологічне різноманіття
Створити «візитну картку» 3-х представників фауни та 3-х представників флори, найбільш характерних для обраного заповідника. «Візитна картка» має включати:
- фото представника,
- систематичне положення (починаючи з Надцарства),
- основні особливості будови у вигляді таблиці. В таблиці має бути інформація про середовище існування, особливості будови (покриви тіла, порожнина тіла, мускулатура), системи органів (травна, нервова, кровоносна, дихальна, видільна, статева), поведінка та адаптаційні особливості життєдіяльності
4. Флора заповідника
Надати фотографії та короткі описи щонайменше 5-ти видів рідкісних та зникаючих рослин, що зростають на території заповідника. Види мають бути інші, ніж ті, що ввійшли до статті «Біологічне різноманіття»!
5. Фауна заповідника
Надати фотографії та короткі описи щонайменше 5-ти видів рідкісних, зникаючих та небезпечних для людини тварин, які існують на території заповідника. Види мають бути інші, ніж ті, що ввійшли до статті «Біологічне різноманіття»!
6. Пам’ятки природи
Надати фотографії та короткі описи щонайменше 2 пам’яток природи, які існують на території заповідника.
7. Відвідування
Написати правила та умови перебування на території заповідника
8. Медіагалерея
Інші фотографії та відеоматеріали, що не ввійшли до статей сайту
9. Розробники сайту
Фотографії і коротка інформація про учнів, які розробляли цей сайт
10. Анкета відвідувача
Форма зворотного зв’язку для відвідувача сайту
|
Час, що відводиться на один виступ |
до 15 хвилин (презентація — 10 хвилин, додаткові запитання — 5 хвилин) |
Критерії оцінювання |
- Відповідність завдання заявленим вимогам.
- Достовірність відомостей.
- Розуміння всіх спеціальних термінів, що вживаються Вами у тексті статей сайту.
- Розуміння сенсу всіх тегів HTML, застосованих Вами для створення сайту.
- Гарна розмовна українська мова.
- Грамотність українського тексту.
- Оригінальність і стильність дизайну сайту.
- Переконливість, інформованість і артистизм у процесі виступу.
|
Орієнтовна тривалість 1-го етапу |
3 години |
2 етап. ПРЕДМЕТНІ ТЕСТИ |
Навчальні предмети, з яких складаються тести |
- Біологія
- Географія України
- Інформатика
|
Час, що відводиться на одно тестування |
15—20 хвилин |
Орієнтовна тривалість 2-го етапу |
1 година |
3 етап. ВІДКРИТІ (ДИСКУСІЙНІ) ПИТАННЯ |
Перелік відкритих (дискусійних) питань |
Буде додано пізніше |
Час, що відводиться на одну дискусію |
до 15 хвилин |
Орієнтовна тривалість 3-го етапу |
3 години |
РОЗПОРЯДОК ЕКЗАМЕНУ |
Початок екзамену |
8:30 |
Орієнтовне закінчення 1-го етапу |
11:30 |
Орієнтовне закінчення 2-го етапу |
12:30 |
Обід |
12:30—13:00 |
Початок 3-го етапу |
13:00 |
Орієнтовне закінчення 3-го етапу |
16:00—16:15 |
Підведення підсумків екзамену |
до 16:30 |
Оголошення підсумків екзамену |
16:30—16:50 |
Закінчення екзамену |
16:50—17:00 |