Любі афінята! Пропоную вам ознайомитись з переліком творчих завдань та критеріями їх оцінювання.
2. “Моя стаття – моя подяка!”.
Уявіть ситуацію: в одній із місцевих газет відкрилася рубрика “Хочу сказати спасибі”, в якій друкуватимуться слова вдячності добрим людям. Напишіть розповідь у формі листа до редакції цієї газети, де докладно зупиніться на добрих справах людині, якій вам хочеться подякувати. (20 балів)
3. “Я – журналіст!”
Неймовірно! Вам випала нагода спробувати свої сили у журналістиці! Завдання: вам необхідно взяти інтерв′ю у своїх батьків пов′язане з їхньою професійною діяльністю (тема “Як досягти успіху”, “Чим корисна моя справа” тощо).
УВАГА! Роботу слід презентувати як журнальну статтю. (20 балів)
4. Написати творче продовження оповідання (на вибір), придумати до нього заголовок (обсяг 1,5-2 стор.)
5. “Ой ви, вірші, мої вірші!”
Свого часу досить розповсюдженою була французька літературна гра буріме. Це слово означає “римовані закінчення”. Суть її полягає в тому, що на заздалегідь задані рими потрібно написати вірші (3-4 стовпчики). Тему кожен може обрати довільно, але бажано, щоб вона була пов′язана з людськими почуттями: коханням, радістю, щастям, вірністю, страхом, байдужістю, сумом, відчаєм тощо.
Ось такі рими пропонуємо вам для гри:
1) кохання – страждання (бажання), дарує – чарує; 2) єдина – родина, діти – квіти. (20 балів)
6. Скласти тести (12 завдань) до кожного розділу тем підручника “Українська мова” (20 балів).
Зверніть увагу! Кінцевий термін здачі творчих завдань – 16 квітня 2012 року!
Бажаю творчих успіхів!