З першого уроку математики ми почали вивчати ритмічні ігри, і вони стали невід’ємною частиною нашого уроку. Починали ми з ритмічного малюнку: одночасно виконували під лічбу рухи (плескали в долоні, торкались до долонь один одного). Лічба ведеться хором на кожен рух до 10 (потім до 20) й назад. При цьому числа, кратні 2, проговорюються в момент торкання долонями.
Проведення ритмічних ігор в першому класі дуже важливе для розвитку рухового й емоційного мислення, уваги, уміння слухати інших. Тут же формуються навички спілкування, відбувається необхідне дітям психологічне розвантаження.
Розбившися на пари, діти рахують мовчки, «про себе», одночасно виконуючи під лічбу рухи. Уголос вимовляються кратні того числа, через яке ведеться лічба (при лічбі через 2 вголос називаються числа 2, 4, 6…; при лічбі через 3 – числа 3, 6, 9, 12… і т.д.) Решта рухів вибирається довільно.
У результаті синхронного виконання рухів відбувається мимовільне запам’ятовування чисел, котрі учні проговорюють уголос. Таким чином, вони фактично вивчають у процесі гри таблицю множення задовго до її уведення. Разом із тим, «ритмічна музика», яка звучить у класі, об’єднує дітей, знімає напругу від пасивного сприйняття.