Чи на всі запитання є відповіді у книжках? На деякі можна відповісти самостійно. І саме для цього ми створили дослідницькі групи.
Нам було цікаво дізнатися:
– чи прозора вода, побачити ,як вона випаровується;
– як себе будуть почувати у воді ківі, яблуко, лимон (що з них втоне і чому);
– “лівша я, чи правша “.
А що це за природне явище райдуга і чому її називають веселкою? Учні 2 класів придумали і свої легенди походження райдуги.
Ліля, 1 кл. “Веселое и яркое явление природы, как будто проход-ворота в мир Единорога”.
Алія, 1 кл. “…горка ведет в старинный волшебный город, в нем очень много чудес. Вижу – и у меня очень хорошее настроение”.
Павло, 1 кл. (здивовано)”…разукрашенный воздух, нельзя никуда идти”.
Марко, 1 кл. “Мостик над речкой. Радуга не нравится – грустно “.
Соня і Діана, 2 кл. “Явление природы, освещенный куда-то путь”.
Пилип, 2 кл. “Освещенный путь, много разных цветов”.
Аня, 2 кл. “..палитра в небе. Вижу и у меня хорошее ощущение, некоторых веселит, а некоторых заставляет о чем-то задуматься”.
Маша, 2 кл. “Это – радость”.
Ваня, 2 кл. “…разноцветный мост, который образуется от светлого солнца и воды”.
Нікіта, 2 кл. “Это линия, на которую разлили много разноцветной краски”.