Математика тісно пов’язана з різними навчальними предметами: інформатикою, хімією, астрономією, фізикою тощо.
У межах «Інженерного тижня» п’ятикласники спробували на уроці математики створити модель реактивного автомобіля.
Учні мали змогу дослідити перетворення потенційної енергії на кінетичну, поекспериментувати з формою автомобіля, керуючись законами аеродинаміки, і влаштувати перегони. Варто зазначити, що переможців було чимало.
Спостерігати за цим було неймовірно цікаво. Вони допомагали одне одному, підтримували, дуже хвилювались і все не могли зрозуміти, яким чином створена машинка все ж таки поїде.
Маючи лише паперові горнятка, коктейльні соломинки, повітряні кульки, канцелярську гумку, папір та шило, вони побували в ролі справжніх інженерів-конструкторів. І хто знає: може, це початок великого шляху?