На своїх уроках ми застосовуємо різні моделі навчання, інтерактивні технології, які невід’ємно поєднуються з традиційними методами навчання «спілкування вчитель-учень». Дані моделі передбачають навчальний процес за умови активної взаємодії всіх учнів у ході уроку в малих групах, в парах, в командах. Навчальний процес може керуватися або викладачем, або самим учнем через завдання. Існує багато прийомів використання інтерактивних технологій, якими ми активно користуємся, такі як, «мікрофон», акваріум, коло ідей, «мозковий штурм», «мікрофон», навчаючи – учусь, тощо.
В третьому класі пройшов інтерактивний урок-вікторина за темою «Іменник». Проект-вікторину підготувала Настя Лєдєньова, учениця 3 класу. Діти були поділені на команди. Роздані матеріали.
Вікторина включала в себе декілька блоків завдань:
Завдання змінювались дуже швидко, діти працювали в командах, радилися, сперечалися, вчилися працювати в групі, а головне, запам’ятали, що таке іменник.
Автор статті: Підлісна Таісія Валеріївна,
вчитель російської мови та літератури