Понеділок, 22 Лютого, 2016   |   Школа Афіни

Інформатика – весела наука!

ЗАПРОШУЄМО УСІХ БАЖАЮЧИХ ДО УЧАСТІ У  ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ КОНКУРСІ  ПРОЕКТІВ З ІНФОРМАТИКИ «ВЕСЕЛА НАУКА»

Головна мета:  підвищення інтересу до вивчення інформатики та надання можливості  школярам виразити себе, проявити свій талант, показати свої вміння та навички.

Призи та бонуси, які можуть отримати учасники:

Гарантовано (в разі 100% завершеної та гідної роботи ):

  • + 10-20 балів до накопичувальної системи з інформатики
  • «урок свободи з інформатики»
  • «звільнення від одного домашнього завдання»

У разі потрапляння до фінального етапу:

  • Закриття компоненту «А» з тем за триместр

У разі виграшу: по кожній категорії

  • I місце – планшет
  • II місце – мобільний телефон
  • III місце – цифровий фотоапарат
  • IV – X місця – флеш -пам’ять
  • Закриття компоненту «А» з тем за рік

КАТЕГОРІЇ:

1. Фотографія на тему: «Піймай момент щастя!»

Учасники роблять знімки на тему: «Піймай момент щастя!».
Знімки повинні бути авторськими, тобто зроблені безпосередніми учасниками конкурсу.
Детальніше: тисни тут!

2. Короткометражний фільм «Емпатія – відчуй себе на місці іншої людини»

Учасники створюють короткометражні аматорські фільми , зняті на будь-який носій на тему: «Емпатія – відчуй себе на місці іншої людини».
Потрібно створити відео (короткометражний фільм: 3 – 8 хвилин) , в якому ви зможете передати вашу думку на тему з візуальними і звуковими ефектами.
Детальніше: тисни тут!

3. Графіка «Залежність людства від технічного прогресу»

Учасники створюють плакат на тему «Залежність людства від технічного прогресу».
Використовується будь растровий або векторний графічний редактор.
Детальніше: тисни тут!

4. Додатки для мобільних пристроїв

Учасники створюють додаток для мобільного пристрою.
Додатки можуть бути створені на будь-яку тематику, проте при відборі перевага буде надаватися освітнім додаткам.
Детальніше: тисни тут!

5. Анімація «Весела Наука»

Учасники повинні створити двомірну векторну анімацію, використовуючи будь-який редактор двомірної векторної анімації
Анімація створюється за тематикою досліджуваних предметів, презентація повинна бути цікавою і веселою, тривалістю не більше 10- ти хвилин.
Детальніше: тисни тут!

 ВАЖЛИВО!

Останній термін реєстрації на конкурс – 18 березня 2016 року.
Фіналісти будуть оголошені на сайті – 25 березня 2016 року.
Фінал конкурсу – 16 квітня 2016 року.
Нагородження переможців – 17 квітня 2016 року.

 Координатор проекту – Кравченко Олексій Олександрович.

За додатковою інформацією та по допомогу звертайтесь:

E-mail: [email protected]

Тел. (063)057-51-00