ВІДКРИВАЮЧИ ВСЕСВІТ

Початкова школа «Афіни» об’єднує 1-й та 2-й ступені Школи (учнів 1-4 класів).

Шкільне життя дуже насичене: навчальні заняття, інтегровані курси, предметні практикуми, пошуково-дослідницька робота, проєктна діяльність, тематичні тижні та майстерки, творчі студії, спортивні секції та клуби, екскурсії, свята, вистави шкільного театру.

Під час повітряних тривог діти можуть спуститися у просторе, спеціально обладнане укриття і продовжити навчання.

А що ще?

ЩО В НАС Є:

Школа повного дня
Ефективна сиситема адаптації дітей до шкільного життя
Навчання за триместрами
Робота в малих та різновікових групах
Електрона система підтримки навчального процесу
Можливість онлайн-підключення до офлайн-занять
Фахові індивідуальні тьютори

ЧОГО В НАС НЕМАЄ:

ФОРМИ, бо кожен має право на вияв власної індивідуальності
ОЦІНОК, бо кожен має право обрати власний рівень опанування навчальної теми
ОБОВ’ЯЗКОВИХ ДОМАШНІХ ЗАВДАНЬ, бо все можна зробити під час занять або самопідготовки
НУДЬГИ, бо навчання — це захоплива пригода
СТРАХУ ВІДВІДУВАННЯ ШКОЛИ, бо в нас сімейна дружня атмосфера
ПЕРЕПОВНЕНИХ КЛАСІВ, бо в навчальних групах не більше 15 дітей
ПОКАРАННЯ ЗА ПОМИЛКИ, бо той, хто не помиляється, нічому не вчиться

Безпечний освітній простір

ОХОРОНА
ОХОРОНА
  • закрита територія
  • відеоспостереження
  • цілодобова охорона
  • пожежна охорона
  • біометричні сканери на вході
УКРИТТЯ
УКРИТТЯ
  • площа — 110 м2
  • незалежна система електропостачання
  • можливість продовжувати заняття під час повітряної тривоги
  • природна та штучна вентиляція
  • сертифіковане ДСНС та Солом’янською РДА
МЕДИЦИНА
МЕДИЦИНА
  • постійна присутність лікаря-педіатра та медичної сестри
  • договір із медичним центром «Добробут» про надання медичних послуг
ПСИХОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА
ПСИХОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА
  • індивідуальний та груповий тьюторинг
  • заняття  з психологом у груповому, індивідуальному та сімейному форматі
  • кураторський супровід вільного часу дитини

ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ФОРМАТ НАВЧАННЯ

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК
  • більше часу для математики та англійської мови
  • друга іноземна мова з 1-го класу
  • шахи та практична математика у шкільній програмі
  • авторські інтегровані курси з природничо-наукових та соціальних дисциплін
  • сертифікований центр підготовки та проведення іспитів Cambridge English
СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК
  • участь у благодійних заходах
  • комунікативні курси
  • командно-проєктні ігри
ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗВИТОК
  • Learning by Doing (діяльнісне навчання)
  • створення власного портфоліо
  • навчання у грі (моделювання ситуацій, імітаційна гра)
  • студії за вибором: художня та музична, танцювальна та спортивна, кулінарна та шахів, кераміки та handicraft
ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК
  • індивідуальні та групові заняття з психологом
  • участь у шкільному театрі та конкурси талантів
  • індивідуальний тьюторинг
  • cамопрезентації для переходу на наступний ступінь
ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК
  • хореографія, фізкультура та гімнастика у-шу в шкільній програмі
  • дві прогулянки з ігровою фізичною активністю
  • шкільні чемпіонати з футболу, настільного тенісу, баскетболу та інші
  • спортивні секції

ПРОСТІР ВИБОРУ

У нас можна обирати:
Навчальний маршрут та рівень складності завдань
Навчальну групу та вчителя з предмету
Навчальну групу та вчителя з предмету
Другу іноземну мову
Роль у проєкті
Роль у проєкті
Індивідуального тьютора
Індивідуального тьютора
Студії та клуби
Студії та клуби
Улюблені страви зі шкільного меню!
Улюблені страви зі шкільного меню!
Відповідальність виникає з вибору
triange pen

ТЕРИТОРІЯ КРЕАТИВНОСТІ

ТЕАТР ШКОЛИ «АФІНИ»
Таємниці акторської майстерності, вогні рампи, хвилювання за лаштунками, перша головна роль, вихід на сцену та бурхливі оплески глядачів. У репертуарі шкільного театру: мюзикли, драматичні вистави, комедії, фарси, водевіль-вестерн, ліричні вистави-феєрії, театр маріонеток, вертеп та інші. Серед «зірок» театру — дорослі та маленькі актори: вчителі та учні. За 28 років існування театру зіграно понад 300 вистав.
СТУДІЇ ТА КЛУБИ
СТУДІЇ ТА КЛУБИ
Велика кількість студій, спортивних секцій та предметних клубів, які проходять після закінчення навчальних занять. Можливість спробувати себе в різних видах творчості, проявити свої здібності та таланти. Студії за вибором: «Мутабор», «Handicraft», «Вір у себе та малюй», «Смаколики», «АDance», «МастерОК», «Шахове королівство», «Круть, верть», «Навчальний Minecraft», «Music Factory» та інші.
ТЕАТР ШКОЛИ «АФІНИ»
ШКІЛЬНІ СВЯТА ТА ЗАХОДИ
Пізнавальні ігри, концерти, традиційні шкільні свята «Гелловін», «Козацькі забави», день Святого Миколая, День закоханих та «Щедрий вечір з Маланкою і Козою», Шевченківські дні, Тиждень дитячої книги й зустрічі з письменниками, тиждень психології «Кольоровий всесвіт», «Подорож країною Математики»,  Спортивний тиждень, шоу «Афіни мають талант», артпікнік «Місто майстрів», випробування екіпажної гри «Під вітрилами мандрів», туристичні походи та екскурсії.
ШКІЛЬНІ СВЯТА ТА ЗАХОДИ

ТВОРЦІ ІННОВАЦІЙ

СВІТЛАНА БІРЮКОВА

Керівник 2 ступеня, заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель музики, тьютор

Закінчила КМПУ №2 (1990), КНУКіМ (1996)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 1997 році
Знак Зодіаку — Близнюки

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Допомагаю відкривати світ гри, музики, фантазії та творчості.
Що мене надихає? Нові відкриття, яскраві подорожі та дитячий сміх.»

СВІТЛАНА САМОЙЛІКОВА

Керівник 1 ступеня

Закінчила КНУБА (1989)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2013 році
Знак Зодіаку — Лев

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Адмініструванням ступеня та замовленням смачного харчування.
Що мене надихає? Гарний апетит дітей :)»

ЯНА СЕМЕНЮК

Практичний психолог, вчитель, куратор, тьютор

Закінчила АПУ (1996), ХДПУ ім. Г. Сковороди (2004)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2006 році
Знак Зодіаку — Терези

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Найкращий спосіб зробити дітей хорошими — це зробити їх щасливими. О.Уальд
Що мене надихає? День без сміху — це даремно втрачений день.»

МАРИНА ОСАДЧА

Співзасновник Школи, вчитель образотворчого мистецтва

Закінчила Педагогічний інститут ім. М. Драгоманова
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 1994 році
Знак Зодіаку — Телець

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Підтримую існування Школи, навчаю цінувати мистецтво.
Що мене надихає? Почувати себе часткою Майбутнього.»

МАРИНА СУЩЕНКО

Вчитель початкових класів, тьютор

Закінчила Педагогічне училище №1 (1986), КДПІ ім. Драгоманова (1992)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2006 році
Знак Зодіаку — Козоріг

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Для дітей я провідник у світ Математики.
Що мене надихає? Енергетика Школи.»

ОЛЕКСАНДРА ШАХОВА

Вчитель хореографії та фізичної культури, організатор шкільних заходів, тьютор

Закінчила НУФВСУ (2018)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2019 році
Знак Зодіаку — Скорпіон

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Створюю умови для активного, корисного та веселого дозвілля.
Що мене надихає? Коли йдеш по коридору, а діти підбігають до тебе кричать: — О!! Стійте!»

ВІКТОРІЯ ШИДЕНКО-ГОЛІНЧЕНКО

Вчитель англійської мови, тьютор

Закінчила НАУ (2008); НПУ ім. М. Драгоманова (2009)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2018 році
Знак Зодіаку — Стрілець

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Супроводжую дітей в опануванні англійської мови та допомагаю їм розкрити свої сильні сторони.
Що мене надихає? Чудові люди поруч.»

БОГДАН ШТЕРЕБ

Вчитель музичного мистецтва, куратор, тьютор

Закінчив БДПУ (2014), КУБГ (2016)
Приєднався до команди Школи «Афіни» у 2016 році
Знак Зодіаку — Близнюки

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Відкриваю дітям багатогранний світ музики.
Що мене надихає? Увімкнена камера учня в Зумі :)»

КАТЕРИНА ЧАЙКОВСЬКА

Вчитель німецької мови, куратор, тьютор

Закінчила НДУ ім. М. Гоголя (2014)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2014 році
Знак Зодіаку — Козоріг

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Закохую дітей в німецьку культуру та традиції.
Що мене надихає? Зустрічі з рідними людьми, діти, книги, музика та подорожі.»

ДІАНА СТЕЦЕНКО

Вчителька англійської мови та курсу «Science»

Закінчила КНЛУ (2003)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2018 році
Знак Зодіаку — Риби

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Допомагаю поринути у світ англійської мови.
Що мене надихає? Жага пізнання, креативність учнів, відмінні результати тестів.»

ЄВГЕНІЙ БОЙКО

Вчитель української мови та літератури, інформаційних технологій, тьютор

Закінчив ПГПК ім. І. Франка (2011), НДУ ім. М. Гоголя (2016)
Приєднався до команди Школи «Афіни» у 2019 році
Знак Зодіаку — Водолій

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Навчаю мовам: української та програмування.
Що мене надихає? Коли на перервах чую українську.»

ІРИНА ЗАВЕДЕЯ

Вчитель української мови та літературного читання, курсу “4 seasons”, тьютор

Закінчила Педагогічний коледж при КНУ ім. Т. Шевченка (2002); НПУ ім. М. Драгоманова (2005)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2012 році
Знак Зодіаку — Водолій

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Підштовхую дітей до пошуку своїх талантів та вподобань.
Що мене надихає? Ексцентричність дітей та їхні прогресивні погляди.»

АННА ЗАВГОРОДНЯ

Вчитель німецької мови, куратор

Закінчила НТУУ «КПІ» (2013)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2016 році
Знак Зодіаку — Скорпіон

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Разом з учнями ми читаємо, пишемо, слухаємо, розмовляємо та думаємо німецькою мовою.
Що мене надихає? Пізнання незвіданих сторін відомих речей.»

ТЕТЯНА ЗАВГОРОДНЯ

Вчителька німецької мови

Закінчила НТУУ «КПІ» (2010)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2016 році
Знак Зодіаку — Козоріг

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Допомагаю дітям вивчати німецьку мову.
Що мене надихає? Чесність, людяність, принциповість, мужність, розум, гумор, ентузіазм.»

ДМИТРО ЖУРАВСЬКИЙ

Вчитель англійської мови, тьютор

Закінчив НПУ ім. М. Драгоманова
Приєднався до команди Школи «Афіни» у 2020 році
Знак Зодіаку — Телець

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Допомагаю опанувати англійську та свій власний світ.
Що мене надихає? Учні — це майбутнє, Вчителі — це їх провідники, Їх вдосконалення — це справжнє втіха, І відповідальність за нього — велика честь!»

ІННА КУНДЕЛЬСЬКА

Вчителька образотворчого мистецтва та трудового навчання, куратор

Закінчила КДІ декоративно-прикладного мистецтва та дизайну ім. Бойчука (2009)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2012 році
Знак Зодіаку — Водолій

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Разом із дітьми ми розмальовуємо своє життя.
Що мене надихає? Я можу все і навіть більше!»

ГАЛИНА ТИЛИЧУК

Вчитель української мови і літератури, тьютор.

Закінчила Прикарпатський університет ім. В.Стефаника (1996)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2014 році
Знак Зодіаку — Скорпіон

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Навчаю і навчаюся.
Що мене надихає? Щасливий, щирий і дзвінкий дитячий сміх та обіймашки :) »

ЮЛІЯ СІМОНЕНКО

Вчитель літератури, куратор, тьютор

Закінчила КПУ ім. Б. Грінченка (2006)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2015 році
Знак Зодіаку — Водолій

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Допомагаю дітям адаптуватися та відкривати щось нове у собі.
Що мене надихає? «Багато людей бачать речі такими, як вони є, і кажуть — чому? Але я мрію про речі, яких ніколи не було, і кажу — чому ні?» (Р. Кеннеді)»

НАДІЯ ЗОЗУЛЯ

Вчитель трудового навчання

Закінчила НПУ ім. Драгоманова (2004)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2014 році
Знак Зодіаку — Рак

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Роблю з учнями прекрасне у практичному сенсі
Що мене надихає? Учні, які питають: — А чому у нас більше нема ваших уроків?»

АНДРІЙ РОМАНЕНКО

Вчитель хореографії, тьютор

Закінчив СВУМіК ім. Д. Бортнянського (2014)
Приєднався до команди Школи «Афіни» у 2015 році
Знак Зодіаку — Рак

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Допомагаю дітям відкрити творчий танцювальний потенціал.
Що мене надихає? Творчість, свобода, любов.»

ЮЛІЯ СКЛЯРЕНКО

Вчитель французької мови, зарубіжної літератури та курсу «Культура»

Закінчила ЛНУ ім. Т. Шевченка (2012)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2023 році
Знак Зодіаку — Близнюки

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Навчаю любити французьку мову так сильно, як люблю її я.
Що мене надихає? Спілкування з цікавими людьми та самореалізація.»

МАРИНА ГРИГОРЕНКО

Тренер-викладач з шахів

Закінчила КПІ (1987)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2018 році
Знак Зодіаку — Козоріг

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Граю з дітьми у шахи — це розумові вправи для розвитку здорового глузду.
Що мене надихає? Бажання бачити критично мислячих людей, здатних на аналіз ситуацій, вирішення проблем, оцінювання наслідків дій, стратегічне планування та творчість.»

УЛЯНА ЛИХКУН

Вчитель математики

Закінчила Прикарпатський університет ім. В.Стефаника (2020), КНУКМ (2020)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2023 році
Знак Зодіаку — Скорпіон

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Розкриваю дітям математичний світ.
Що мене надихає? Музика... ну, і анекдоти від учнів :)»

ТЕТЯНА КУЗНЄЦОВА

Вчитель шахів

Закінчила КМУ (1985)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2012 році
Знак Зодіаку — Козоріг

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Розкриваю дітям таємниці шахової фортеці.
Що мене надихає? З дітьми я думаю інакше!»

НІНА ЛАПШИКОВА

Лікар-педіатр

Закінчила Педіатричний факультет КМІ (1991), інтернатура за фахом педіатрія (1993)
Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2004 році
Знак Зодіаку — Овен

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Улюбленою справою — медициною дитинства.
Що мене надихає? Посмішки дітей, їхня вдячність за допомогу.»

СВІТЛАНА ПУХОВА

Медична сестра

Приєдналася до команди Школи «Афіни» у 2012 році
Знак Зодіаку — Лев

Про себе:
«Чим я займаюся в Школі «Афіни»? Допомагаю дітям бути здоровими і життєрадісними.
Що мене надихає? Радісна посмішка дітей після надання допомоги. »

ШКОЛА, ЯКУ МИ ЛЮБИМО

Я обирала школу за вчителями і за керівниками. І як показали події останніх років (спочатку – карантин, потім – війна, ракетні обстріли, блекаути), школа встояла - навчання, можна сказати, майже не припинялося.

Керівники школи її мають і змогли дуже швидко налаштувати навчання в онлайн-режимі, потім під обстрілами та у мовам блекаутів, змогли зберегти педагогічний колектив, учнів, дати батькам впевненість, що з їхніми дітьми буде все гаразд. Для мене це - надзвичайно важливо!

Відводячи сина в школу, я можу переключитися на свої справи, знаючи, що дитина в школі не просто зберігається, а розвивається і працює під керівництвом улюблених педагогів! За це школі – велика подяка!
Карнаух Тетяна Мама Назара 3 клас
Серед різноманіття сучасних шкіл складно обрати той, що відповідає запитам не тільки батьків, а і бажанням дітей.

Можу безкінечно перераховувати переваги, що вплинули особисто на мене. Але, особливо, мою увагу привернули саме викладачі - їх фанатичне ставлення і любов до свого предмету викликає зацікавленість не тільки у дітей, а і у дорослих. Той випадок, коли розумієш, що кожен на своєму місці.

Я - мама тьох неймовірних дівчат. Всі вони навчаються в школі Афіни. Вдячна за те, що вже 7 років маю незмінних помічників у освітньому вихованні моїх дітей.
Альона Швогер-Літецька Мама Ані, Каті та Насті Покришко
Світ змінюється дуже швидко, не можливо встигнути за всіма модними тенденціями, але є те, що ніколи не змінюється-це прості сімейні цінності які відповідають теплу наших сердець! Саме через тепло та сімейність ми обрали школу Афіни, зараз вже троє наших дітей навчаються!
Ольга Кривко Мама Вані, Евеліни та Луки Кривко

ВІДПОВІДІ НА НАЙЧАСТІШІ ЗАПИТАННЯ

Чим ще Початкова школа «Афіни» відрізняється від інших шкіл?

Починаючи з 1 класу, з дітьми працюють вчителі-предметники, а відтак протягом тижня дитина спілкується майже із 20 дорослими.

Вже з 2-го класу діти працюють у динамічних навчальних групах, які можуть бути різними для різних видів активностей, водночас кількість учнів у групі налічує 12-15 осіб.

У кожного учня є особистий електронний кабінет, де можна побачити:

  • актуальний розклад занять і подій на поточний тиждень;
  • завдання, над якими дитина працює у школі;
  • коментарі вчителів та тьюторів про роботу учня;
  • інформацію про відвідування занять та отримані заліки.

В електронному  кабінеті також можна замовити харчування, а батьки мають доступ до фінансової інформації у вигляді  звітів та квитанцій.

Повернутися ^

Яка вартість навчання?

У нашій Школі застосовується диференційований підхід до оплати. Розмір її залежить від низки чинників, зокрема, від форми навчання (офлайн, онлайн чи екстернат), від ступеня, на якому навчається дитина (початкова, середня чи старша школа), від того, як здійснюється оплата (по триместрах чи одразу за рік). Крім того, в нас діють спеціальні знижки для родин, які навчають в Школі декілька дітей, та для учнів, чиї батьки боронять нашу країну в лавах ЗСУ. У будь-якому разі, всі ці питання обговорюються заздалегідь і фіксуються в Договорі з батьками.

Наприклад, якщо дитина навчається офлайн в Початковій школі й оплата здійснюється за триместрами без додаткових знижок, батьки сплачують 81 000 грн за один триместр.

У суму оплати входить: навчання дитини за навчальним планом Школи, додаткові консультації, тьюторський супровід учня та консультації для батьків, медичне обслуговування, а також вартість всіх канцтоварів, підручників, посібників, виїзні заходи. Окремо сплачується харчування (3-разове, раціон визначають самі батьки на основі наданого Школою меню), а також різноманітні студії та клуби, відвідування яких залежить від бажання учня (музичні, спортивні, художні, танцювальні, кулінарні, інженерні, історичні та інші).

Як вступити до Школи «Афіни»?

До першого класу дитину зараховують після співбесіди з психологом, який оцінює її психологічну готовність до школи, включно з навичкою самозарадності та певним рівнем соціалізації.

Ті діти, які йдуть до другого класу та вище, повинні, окрім співбесіди з психологом, пройти ще й тестування з трьох базових предметів (українська мова, математика та англійська мова). Тестування має визначити, чи є в дитини якісь проблеми з цими предметами, та, якщо є, допомогти їй подолати їх протягом першого року навчання в нашій Школі.

Чи обов’язкова наявність щеплень дитини?

Діти, що приходять навчатись до школи в режимі офлайну, мають бути щеплені відповідно Календаря профілактичних щеплень України. Учні, яким протипоказані профілактичні щеплення, повинні надати документ про медичні протипокази.

Який режим дня в Початковій школі?

Школа працює з 8.00 до 18.00.

Перший урок у всіх класів починається о 8.30. У першого класу урок триває 35 хвилин. У 2–4 класів — 40 хвилин. Між уроками перерви 15–20 хвилин.

До обіду у 1 та 2 класів 4 уроки, після 1 уроку сніданок. В 3 та 4 класах — 5 уроків, сніданок після 2 уроку. Після обіду та прогулянки в 1 та 2 класах 3 заняття, в 3 та 4 класах — 2 заняття. Всього протягом дня у всіх учнів по 7 навчальних занять. Останній урок закінчується о 15.45. Вчителі планують заняття та розподіляють навчальний матеріал таким чином, щоб діти не втомлювались протягом дня.

Крім традиційних уроків в розкладі тижня друга іноземна мова, шахи, хореографія, зустріч з психологом, тьюторська година, самопідготовки, у 2–4 класах Екіпажна гра «Під вітрилами мандрів».

В кожному класі молодшої школи протягом навчального року вивчаються різні інтегровані курси. У 2 класі курс «Дерево казок» та «Science», в 3 класі — «Всесвіт», «Час», в 4 класі — «Великі відкриття», «Людина як особистість», «Київські мініатюри», «Незламні історії» та інші цікаві курси.

Після підвечірку починають роботу студії та предметні клуби. Кожна дитина може обрати ту студію, яка їй цікава. Або батьки можуть забрати дитину на гуртки поза школою.

Чому математика вивчається по програмі «Росток»?

Програма «Росток» суттєво відрізняється від програм НУШ та має кілька переваг. Головна перевага в тому, що програма «Росток» зосереджена на розумінні математичних концепцій. Програма вчить бачити закономірності, аналізувати, синтезувати, робити висновки, доводити або спростовувати гіпотези, розвиває критичне мислення.

Програма побудована системно, враховує поступовий розвиток математичних навичок (від простих завдань до складніших). Якщо дитина навчається по «Ростку» з першого класу, то ніяких проблем чи складнощів немає. Програма містить ігрові елементи, які роблять процес навчання цікавішим.

Якщо до школи приходить хвора дитина, як реагують співробітники?

Якщо до школи приходить дитина з симптомами інфекційного захворювання, її оглядає шкільний лікар або медична сестра і за результатами огляду вирішує, чи може дитина за станом здоров’я знаходитись у школі, чи є її захворювання небезпечним для інших учнів і співробітників школи.

Якщо дитина погано себе почуває і/або захворювання несе загрозу для здоров’я інших дітей, медичний працівник чи тьютор повідомляють батьків про необхідність лікування в домашніх умовах. Хворий/хвора очікують прибуття батьків в медичному кабінеті.

Де можна знайти відповіді на інші запитання?

Ви можете знайти відповідь на своє запитання в розділі ВІДПОВІДІ НА НАЙЧАСТІШІ ЗАПИТАННЯ головної сторінки сайту, а також запитати в наших співробітників, написавши або зателефонувавши нам. Актуальні телефони вказані на сторінці «Контакти».

ЗАПИШІТЬСЯ НА ЕКСКУРСІЮ ПО ШКОЛІ ТА ДІЗНАЙТЕСЬ БІЛЬШЕ