П’ятниця, 18 Листопада, 2011 |
Школа Афіни
Дискусійні питання до триместрового екзамену
- З кожним роком комп’ютер все більше входить у наше повсякденне життя, особливо серед молоді. Даний процес дає можливість підвищити загальний розвиток школяра чи ні?
- Вступ України до СОТ, окрім привілеїв, наклав на неї певні політико-економічні зобов’язання. Дана ситуація призведе до економічного зростання нашої держави чи ні?
- Що для України є більш привабливим: вcтуп до ЄС чи до Митного союзу?
- Промисловість країн з високорозвиненою економікою завдає значної шкоди довкіллю, забруднюючи Землю величезною кількістю отруйних залишків своєї діяльності. Але кількість викидів обмежена пунктами договору Кіотського протоколу. Чи є виправданим продаж прав на надлишкові викиди в атмосферу шкідливих речовин згідно Кіотського протоколу?
- Світові процеси глобалізації спричиняють інтеграцію національних економік багатьох держав. Чи не стане даний процес причиною утворення одномовного простору і, як наслідок, призведе до нівелювання національних мов?
- «Хімізація» харчової промисловості – це вимога часу, економічна необхідність чи погоня за надприбутками?
- Чи повинен учень з яскраво вираженими гуманітарними здібностями так ґрунтовно, як Ви зараз, вивчати географію, економіку, хімію, чи йому краще зосередитися на вивченні мов та літератури?
Перелік країн, які були надані для проведення “промислової розвідки”:
- Грекова Марія – Казахстан
- Жигінас Вікторія – Монголія
- Зайченко Юліана – Мексика
- Золотаревич Вікторія – Чилі
- Коденський Радіон – ПАР
- Кочерга Анастасія – Малайзія
- Луценко Олександр – Нігерія
- Сенюк Юлія – Аргентина
- Сивоконь Костянтин – Венесуела
- Сомов Олексій – Румунія
- Тарнавська Дар’я – Індія