Сучасна методика викладання німецької мови вимагає від учнів не “сухого” вивчення теми, а саме вміння спілкуватися на будь-яку тему в будь-якій ситуації. Діалогове мовлення є одним з найкращих засобів для досягнення цієї мети.
В учнів молодшого віку щодо іноземної мови немає чисто прагматичних поглядів. Працюючи в школі, я звернула увагу , що учні 5-7 класів люблять іноземну мову, як новий та цікавий предмет, практично не пов’язуючи з нею своїх планів. Це спілкування має “ігровий характер”, але не менш значущий.
Чому я саме працюю над темою “Діалогічне мовлення як засіб спілкування німецькою мовою”? Бо вважаю, що, вивчаючи іноземну мову, ми повинні перш за все навчити дітей спілкуванню. Є різноманітні види діалогів, які можна використовувати на різних етапах уроку. Ці діалоги сприяють розвитку монологічного мовлення, формують и розвивають логічне мислення та вміння будувати зв’язне висловлювання, а головне торкаються особистості учня, того що їм цікаво. Учні самореалізуються в діалозі, діляться своїми враженнями, що дуже важливо для сучасної освіти, яка носить особистісно-орієнтований характер.