Бінарний урок – нестандартна форма навчання по реалізації міжпредметних зв’язків, це урок який ведуть два вчителі. Це творчість двох педагогів, яка переростає у творчий процес в учнів. Чому? Тому, що вивчення якоїсь проблеми на грані двох наук – це завжди цікаво, такий вид діяльності викликає високу мотивацію. А хіба не це головне – захопити школярів, спровокувати творчий пошук?
Бінарні уроки Математика + Природознавство або Математика + Література не є незвичайними. Набагато цікавіше пов’язати гуманітарний предмет з точними науками. Спробуйте провести урок математики разом з вчителем російської мови і літератури! І ви побачите в результаті, що діти отримали не просто теоретичні знання, а відразу ж знайшли їм практичне застосування. В цьому році у другокласників відбувся бінарний мультимедійний урок «Аліса в Задзеркаллі» за мотивами казки Льюїс Керролл, на якому діти разом з Алісою мандрували по дивовижній, загадковій країні Симетрії. Разом з Алісою виконували практичні завдання з математики та читали уривки з твору Льюїс Керролл. Також відбулись бінарні уроки за темами: «Круг. Коло», «Що таке об’єм?», «Загадкова цифра 3 в народних казках»…
Інтеграція змісту декількох предметів формує цілісні знання, об’єднує спільною метою в межах уроку, допомагає поєднати дітей, які віддають переваги різним наукам і бувають пасивними на звичайних уроках.