Шановні учні 9-го класу, нагадую, що у другому семестрі продовжується вивчення біології людини. Інтенсивне вивчення біології почнеться 01.04.13. До цього терміну ми зустрічаємося один раз на тиждень по вівторках.
Вимоги до заліку з теми 8. ТЕРМОРЕГУЛЯЦІЯ. ВИДІЛЕННЯ
Залік з теми складається з виконаних всіх робіт (самостійних, практичних, лабораторних та домашніх) в робочих зошитах, творчої роботи (у вигляді презентації) та тестування.
1) Самостійні та домашні роботи в робочих зошитах: Поміркуйте (питання стор. 96); Будова та функція шкіри (стор. 97 повністю); Лабораторна робота Будова шкіри, нігтя, волосини (стор.98-99); Практична робота: Вимірювання температури тіла (стор. 100); Таблиця: Перша допомога при тепловому і сонячному ударах, опіках, обмороженні, ураженні електричним струмом чи блискавкою (стор. 102), Таблиця: Захворювання шкіри та запобігання їм (стор. 103 повністю), Таблиця: Будова і функції органів сечовидільної системи (повністю вся сторінка) (стор. 104), Таблиця: Утворення сечі (повністю вся сторінка) (стор. 105); Таблиця: Захворювання органів сечовиділення та запобігання їм (повністю вся сторінка) (стор. 106) Терміни і поняття (заповнити і вивчити) (стор. 109) Виконати до 12.03.13.
2) Творча робота – презентація. Тема презентації обирається самостійно в рамках досліджуваної теми або за матеріалом параграфів 44-49 підручника. Захист презентацій 12.03.13.
3) Тестування проводитиметься 12.02.13 з питань:
1. Вміти називати:
– функції шкіри;
– органи та функції сечовидільної системи;
2. Розпізнавати:
– складові шкіри на малюнках;
– органи сечовидільної системи на малюнках;
3. Характеризувати:
– процеси теплообміну;
– механізми терморегуляції;
– рефлекторний характер терморегуляції;
– будову і функції нирок;
– нефрон;
– будову і функції сечових шляхів;
– регуляцію сечовиділення;
– складові шкіри, які беруть участь у виділенні;
4. Пояснювати:
– механізми терморегуляції;
– утворення первинної та вторинної сечі;
– роль нирок у здійсненні водно-сольового обміну, підтриманні гомеостазу;
– рефлекторний характер виведення сечі;
– значення виділення із організму кінцевих продуктів обміну;
– роль шкіри у процесах виділення;
– регуляцію процесів виділення;
5. Обґрунтовувати:
– значення шкіри в пристосуванні організму до умов навколишнього середовища;
6. Спостерігати та описувати:
– будову шкіри та її похідних;
7. Застосовувати знання:
– для профілактики захворювань шкіри та сечовидільної системи.
Бажаю успіхів!