Шановні учні 9-го класу, нагадую, що у другому семестрі продовжується вивчення біології людини. Інтенсивне вивчення біології почнеться 01.04.13. До цього терміну ми зустрічаємося один раз на тиждень по вівторках.
Вимоги до заліку з теми 7. ХАРЧУВАННЯ І ТРАВЛЕННЯ
Залік з теми складається з виконаних всіх робіт (самостійних, практичних, лабораторних та домашніх) в робочих зошитах, творчої роботи (у вигляді презентації) та тестування.
1) Самостійні та домашні роботи в робочих зошитах:
Поміркуйте (питання стор. 74), Таблиця: Порівняльна характеристика речовин, плюс питання (стор. 75), Таблиця: Джерела і функції основних вітамінів (стор.76), Органи травної системи (стор. 78), Будова і функції зубів (повністю вся сторінка) (стор. 79), Таблиця: Функції органів травлення і умови протікання реакцій (стор. 82), Таблиця: Захворювання шлунково-кишкового тракту та їх профілактика (повністю вся сторінка) (стор. 87), Таблиця Гігієна травлення (стор. 88), Терміни і поняття (заповнити і вивчити) (стор. 91) Виконати до 19.02.13.
2) Творча робота – презентація. Тема презентації обирається самостійно в рамках досліджуваної теми або за матеріалом параграфів 35-44 підручника. Захист презентацій 19.02.13.
3) Тестування проводитиметься 19.02.13 з питань:
1. Вміти називати:
– органи травної системи;
– травні залози;
2. Розпізнавати:
– органи травлення на малюнках;
3. Характеризувати:
– їжу як джерело енергії;
– процеси живлення і травлення;
– травлення в ротовій порожнині;
– функцію слинних залоз, склад слини;
– будову і функції зубів;
– будову шлунка, травлення в шлунку;
– ферменти шлункового соку;
– значення соляної кислоти для травлення в шлунку;
– регуляцію соковиділення, рухової активності шлунка;
– будову і функції тонкого кишечнику;
– травлення в тонкому кишечнику;
– всмоктування поживних речовин;
– функції товстого кишечнику;
– функції печінки;
4. Пояснювати:
– роль печінки і підшлункової залози в травленні;
– значення ворітної системи печінки;
– функціональне значення для організму білків, жирів, вуглеводів, вітамінів, води і мінеральних речовин;
– значення мікрофлори кишечнику;
– нервово-гуморальну регуляцію роботи системи травлення;
– обмін речовин і енергії між організмом і оточуючим середовищем;
5. Застосовувати знання:
– про будову і функції органів травлення для профілактики захворювань органів травлення, харчових отруєнь;
– для обґрунтування способів збереження вітамінів у продуктах харчування;
– для складання харчового раціону відповідно до енергетичних витрат власного організму;
– для самоспостереження за співвідношенням ваги і росту тіла.
Бажаю успіхів!