Навчання – це чудово. І щоб воно було ще більш неймовірним і захоплюючим, у нашій школі вигадано безліч неординарних навчальних проектів. Одним із них є триместрові екзамени.
Всі вчителі, так само як і діти, дуже люблять цей вид діяльності. Так як у триместровому екзамені приймають участь не один, а мінімум три викладачі, то звичайно зразу ж після жеребкування починається практично боротьба за те, який предмет буде домінувати на екзамені, хто вигадає краще завдання і т. д. 😉
Мені пощастило. На минулому триместровому екзамені фізики було багато. Порадившись з колегами, ми вирішили дати дітям завдання, яке вони повинні будуть змайструвати власноруч (технічний пристрій), а далі пояснити в презентації його фізичне і математичне підґрунтя (на англійській мові).
Найбільше ми переживали про те, чи зможуть діти створити дані моделі, адже для деяких з них треба свердлити, паяти, різати скло і т.д. Та як виявилось, саме дана частина завдання виявилась найбільш цікавою і успішною. Більшість моделей, створених учнями 8-го класу, просто приголомшили комісію (в хорошому розумінні цього слова).
На жаль не все так добре склалось з презентаціями (саме та частина, за яку ніхто не переживав). Діти не змогли належним чином «продати» ті цікаві речі, які створили. Зате напрочуд гарно пройшов етап дискусійних запитань. Практично всі учні дуже гарно вели дискусію, приводили свої аргументи, слухали опонентів і робили висновки.
І хоча це був перший екзамен, який складали діти 8-го класу, його можна вважати дуже навіть вдалим!