П’ятниця, 18 Листопада, 2011 |
Школа Афіни
Дискусійні питання ІІІ етапу триместрового іспиту (математика+біологія+іноземна мова)
- Чи доцільно використовувати наукову термінологію зрозумілу лише науковцям певної галузі (А) або ж замінити її зрозумілою побутовою лексикою (Б)?
- Мова математики є єдиною для всіх культур на Землі. Чи спроможна мова математики бути єдиною для усіх цивілізацій Всесвіту? так (А)/ ні (Б)
- Чи повинен учень з яскраво вираженими гуманітарними здібностями так ґрунтовно, як Ви зараз, вивчати математику (А), чи йому краще зосередитися на вивченні мов та літератури (Б)?
- Французька та німецька мови належать до так званих “аналітичних” мов, тому що їм притаманна жорстка упорядкованість при побудові синтаксичних конструкцій. В українській та російській навпаки відсутня стала конструкція речення, тому їх називають “синтетичними” мовами. Чи не вважаєте ви, що нашим учням та студентам доречніше вивчати математику на французькій або німецькій мові як чіткішій та більш структурованій? так (А)/ ні (Б)
- Є такий крилатий вислів: “Ти стільки разів людина, скільки знаєш мов”. То ж чи потрібно математику знати багато мов (А), або він може обмежитися рідною та, наприклад, англійською (Б)?
- Щорічно вчені створюють все досконаліші у технічному відношенні пристрої та навіть роботів, які спроможні виконувати різноманітну роботу (приготування їжі, миття посуду, прибирання). Створюються експериментальні зразки спеціальної няні-біоробота, обов’язки якої полягатимуть у регулярному годуванні дитини, заміні підгузків, наспівуванні колискової і т.п. Чи матиме цей факт негативний вплив на особистісні якості людини, якою в дитинстві опікувався робот? так (А)/ ні (Б)