А чи може іспит бути цікавим для школярів? Чи зможуть вони уникнути шаблону останньої недоспаної ночі?
Відповідь на ці запитання намагалися відшукати учні 9-го класу, котрим на цей раз у рамках зимового триместрового іспиту (фізика, українська, німецька та французька мови) було запропоновано приміряти нові для них ролі. Зокрема, кожен дев’ятикласник відчув себе почесним членом міжнародної конференції «Фізика. Минуле, теперішнє та майбутнє».
Учні, бодай, на один день скуштували інше, ще незвичне для них, доросле життя та опанували популярну в наш час професію – журналіст місцевої газети (кожному учневі необхідно було написати замітку до газети про конкретне фізичне відкриття (винахід), придумати до неї заголовок, розробити макет першої сторінки тижневика та виступити з підготовленою доповіддю).
Крім того, замість звичного третього етапу («відкриті» запитання у двобої з вчителями-мучителями), учні самостійно вступали у диспут з кожним членом конференції. Таким чином, школярі відчули себе рівноправними учасниками модернізованого іспиту та, мабуть, вперше дивилися на нас не з острахом, а з непідробною зацікавленістю.
Хтозна, можливо, через декілька років ми отримаємо майбутніх «акул пера», котрі згодом скажуть: «Свою кар’єру журналіста ми розпочали у 9-му класі під час триместрового іспиту!»