Цього навчального року наша школа вирішила поексперементувати, і з’явилося поглиблене вивчення предметів. На таку форму навчання приходять лише ті учні, яким і надалі, в університеті, знадобиться даний предмет, або просто бажаючі. Діти вивчають предмет більш досконало, здобувають знання глибші, ніж просто базові основи. Цікаво, якої думки про цей експеримент самі учні?..
Давид Токарський:
“Дані заняття мені пішли на користь, особливо поглиблене вивчення таких предметів, як біологія, фізика, хімія і українська мова. Завдяки цьому я знаю краще предмет і можу запросто використовувати знання на практиці. Важливим є те, що учень вчить самостійно матеріал, який потім аналізує та розбирає з вчителем. Таким чином школяр краще засвоює інформацію та надовше її запам’ятовує. Але є один недолік: учень приділяє набагато більше часу предметам, які він обрав на «поглиблення», а на ті дисципліни, які йому не треба вчить посилено, не вистачає часу. Тому треба навчитися чітко розподілити час таким чином, щоб вистачало сил на все.”
Марічка Денищук:
“На мою думку, нововведення сприяють кращому засвоєнню корисної інформації, тобто знаючи, що в тебе дві години поглибленого вивчення певного предмету, ти не відволікаєшся на інше. Тим більше тобі набагато цікавіше, оскільки ти сам обирав потрібні предмети.”
Алена Муравйова:
“Я вважаю, що поглиблене вивчення є дуже ефективним для вивчення певного предмету, оскільки ти не залежиш ні від кого, крім самого себе, розраховуєш свій час за власними силами. Якщо тема легка, тобі не треба чекати, поки решта однокласників зрозуміє її, або навпаки, якщо сам не одразу зрозумів тему, в тебе є час на її засвоєння. Кожен працює в своєму темпі, все залежить від власних сил.”