Недостатньо вивчити теорію — треба ще знати, як застосувати її на практиці. Недостатньо зробити продукт — треба ще вміти його продати.
Наші 9-класники доклали чимало зусиль, щоб «продати» суворому журі триместрового іспиту власноруч виготовлений продукт — косметичне мило.
Вони наполегливо вивчали технологію виробництва мила на заняттях з хімії, а потім самостійно експерементували, додаючи різні корисні інгредієнти.
Вони освоювали графічний редактор Photoshop на заняттях з інформатики, а потім самостійно розробляли дизайн упаковки та рекламного постера.
Вони тренувались висловлюватись емоційно та переконливо на заняттях з української мови, а потім самостійно писали рекламні тексти для глянцевих журналів та складали слогани.
А в результаті юні миловари отримали гарний продукт, безцінний досвід та залікові рівні!