Марічка Денищук, 9 клас:
На передостанньому тижні першого учбового семестру в нашій школі пройшов тиждень мови та словесності. Було організовано вечори читання та декламування віршів, поїздки до цікавих музеїв та створення газет. Наприклад, мав місце плакат про виникнення ненормативної лексики в російській мові та інші.
Діти побували в різних музеях. Велике враження отримали учні від Національного музею Тараса Шевченка. Він був прекрасно оформлений, і ми здобули дорогоцінну інформацію в належній оправі. Музей вміщав в себе 24 просторіі зали, кожна з яких мала індивідуальний колір та розповідала про різний життєвий період поета.
Спочатку нас завели до зали, в якій розповіли про народження та родину малого Тарасика. І далі, впродовж години, ми, переходячи з однієї кімнати в іншу, пізнавали все більше і більше того, про що навіть не здогадувалися. В музеї було виставлено багато рукописів видатного поета. Екскурсовод цитував немало віршів зі збірок, що там лежали, та показав навіть перше виданння “Кобзаря”…
Великого враження надало ще те, що усі до єдиної, роботи з малювання були неповторно прекрасні. Особливо графіка… Тарас Шевченко, виявляється, був майстром цього жанру. До речі, в усіх його картинах були присутні люди, він вважав, що тільки тоді, коли на картині є людина, вона може бути шедевром. Це – незабутньо, цікаво та неймовірно, але факт, для нас – це непередбачувані відкриття з життя великої людини. Ми були дуже раді і вдячні за те, що побачили та відчули.